środa, 19 czerwca 2013

BALERINY :)

Nie trzymam Was już dłużej w niepewności i przedstawiam Wam najwygodniejsze buty na świecie! 

 

Jak na razie nie miałam okazji w nich chodzić, ponieważ jest tak gorąco że wybieram sandałki,
jednak już mogę powiedzieć, że w porównaniu do innych balerin te są cudowne!
Ogólnie większość mierzonych przeze mnie balerin była albo twarda,
albo zaraz po założeniu ich na stopę czułam, że z tyłu będą mnie ocierać.
Natomiast te są idealnie skrojone, mają gumową podeszwę dzięki czemu się nie ślizgają
i są wykonane z tak miękkiej skórki, że nigdzie nie ocierają
i idealnie dopasowują się do stopy.
Żałuję tylko że nie było czarnych (pasowałyby do wszystkiego)
ale znalazłam identyczne z tej samej firmy w sklepie internetowym:
KLIK
w dodatku w 5 kolorach i niskiej cenie, więc chyba sobie dodatkowo zamówię :)

Z kokardą w kolorze malinowego różu
(zdjęcia przekłamały kolor)





 Zwykłe gładkie w kolorze niby khaki
 aczkolwiek jasne wpadające w szarości i brązy :)






9 komentarzy: