sobota, 24 września 2011

Pierścionek z zegarkiem

Wpis z zestawem miał się pojawić już rano, ale jak to w sobotę ciągle coś wypada.
Nareszcie udało mi się usiąść z kawą i przygotować notkę.
Co prawda ja już wyzdrowiałam, ale zdjęcia pochodzą z dni, gdy jeszcze większość czasu spędzałam w łóżku.
Cieszę się, że wyszły w miarę ok i nie wyglądam najgorzej ;p
W zestawie możecie zobaczyć również pierścionek zegarek, który dostałam od Zielonego Kota :)
Jest bardzo wygodny i funkcjonalny, uwielbiam go nosić :)
Pozostałe ciuszki widziałyście już na pewno w innych zestawieniach :)


T-shirt: Y.d. (sh)
Spodenki (shorts): Bershka (sh)
Buty (shoes): SACHA LONDON (sh)
Marynarka (coat): no name (targ)
Pierścionek (ring): Zielony Kot
Bransoletka (bracelet): prezent (gift)

Kochane jeszcze tylko dzisiaj i jutro możecie skorzystać z rabatu:

33 komentarze:

  1. Śliczna marynarrrka, no i wreszcie doczekałam się zegarko-pierścionka. :)
    Jak mija weekend?

    OdpowiedzUsuń
  2. genialny i funkcjonalny- perfekcja ^^
    zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Letasha Weekend pracowicie, ale mam nadzieję, że jutro odpocznę z moim K. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja odpoczywam po kilku godzinnym siedzeniu przy książkach, wcale mi nie fajnie się odpoczywa, głowa mnie boli i spać mi się chceeee.

    OdpowiedzUsuń
  5. masz świetną bluzeczkę! ;)
    Ostatnio widziałam takie pierścionki u mnie, wciąż się zastanawiam nad nimi ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. super zestaw :)
    świetna bluzka i pierscionek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. T-shirt świetny:) a zegarek super wygląda na palcu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. szorty są po prostu boskie kochana;) gdzie są takier fajne sh-y:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super się prezentuje ten zegarek.;)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny zestaw, szorty cudowne a pierścionek-zegarek genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierścionek faktycznie fajny :)
    I widzę, że marynarka ma się bardzo dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak moje :) nawet podpisane ;p ale świetny ten pierścionek!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zakochałam się w tym pierścionku, ogólnie pięknie wyglądasz ;))
    Pozdrawiam Cię serdecznie. !

    OdpowiedzUsuń
  14. dla mnie fajnie- elegancja łamana luzem ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo pomysłowy pierścionek - podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawy pierścionek :D
    dodaje do obserwowanych i liczę na to samo :)
    pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierścionek jest śliczny i nietypowy. Zakochałam się od pierwszego wejrzenia! :) /Paulliens (killed-life.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  18. Balerinki byłyby zdecydowanie lepsze do takiego fajnego setu ;) I muszę Ci powiedzieć: masz bardzo ładne paznokcie, zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. fajne spodenki;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Art Anna Sh w Rzeszowie przede wszystkim ;p To czego w nich nie znajdę uzupełniam na targu np ;p

    OdpowiedzUsuń
  21. wysoka-bloggerka Marynarka ma się świetnie i bardzo ją lubię ;p Gdyby nie brak funduszy kupiłabym kolejną tylko w innym kolorku ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. gr.louiee Dziękuję za ten komplement. Paznokcie są ostatnimi czasy moim oczkiem w głowie. Biorąc pod uwagę że obgryzałam paznokcie praktycznie całe moje życie (na tle nerwowym - nic nie pomagało), doprowadzenie ich do takiego wyglądu nie było łatwe, ale jestem z siebie zadowolona, bo nie wstydzę się teraz swoich dłoni :)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny zestaw:)
    a pierścionek genialny

    OdpowiedzUsuń
  24. fajne zdjecia.a pierscionek cudowny:)
    buziaki.zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  25. przecudna marynarka :) i baardzo podoba mi się ten zegarek fajne połączenie pierścionka z tarczą :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Boski pierścionek!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. zakochałam się w tym jak ładnie tutaj wyglądasz <3 !

    OdpowiedzUsuń
  28. I just love how the tights and heels make your long elegant legs look even more feminine, even more gorgeous, and just sooo sexy.

    OdpowiedzUsuń