czwartek, 2 maja 2013

Nieobecność :)

Długa nieobecność spowodowana była wyjazdem w Tatry
- miałam dodać wpis lub info o tym na moim facebooku w sobotę,
ale niestety przez obowiązki i pakowanie po prostu nie zdążyłam.
Wyjechaliśmy w niedzielę rano po 6, a wróciłam dzisiaj wieczorem.
Mieliśmy laptopa i internet mobilny jednak... w domku w którym mieszkaliśmy nie było zasięgu. Może to i lepiej - odpoczęliśmy dzięki temu :D
Mieszkaliśmy w miejscowości Murzasichle - cisza, spokój i piękne widoki
(co widać na poniższym zdjęciu, wykonanym z naszego okna pokoju).
Jutro pojawi się jakaś relacja - tylko muszę jakoś ogarnąć ponad 500 zdjęć :D


5 komentarzy:

  1. Elegancko :)
    Też marzy mi się jakaś wyprawa ze Szczecina :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam tam :D Super widoki! Zapraszam na nowy, krótki post ;* Pozdrawiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. pozazdrościć takiego wyjazdu ;d

    OdpowiedzUsuń