czwartek, 9 maja 2013

Zapachy, kształty, kolory :)

Nazbierało się zaległości, więc dzisiaj kolejny post zakupowy :)
Tym razem perfumy zamówione dla mnie i mojego K. u mojej siostry.
W gratisie dostaliśmy próbkę soli do kąpieli o wiśniowym zapachu :)

Dla mnie perfumy nr 402 zapach zbliżony do CACHAREL - Amor Amor Forbidden Kiss (Energetyczna i kusząca mieszanka skrajności:
rześkie nuty grejpfruta, mandarynki i różowego pieprzu zanurzone w słodkiej wanilii z nutą kawową. Ocieplone orientalnym aromatem białego piżma. Lekkości dodają kwiat frangipani i biała peonia).

Dla mojego K. nr 134 zapach zbliżony do perfum Giorgio Armani - Aqua di Gio 
(To jedna z najpiękniejszych wód perfumowanych,
w której odnajdziesz zniewalające aromaty mandarynki, gorzkiej pomarańczy i traw morskich.
Nic więcej mówić nie trzeba – gdy po nią sięgniesz, zrozumiesz wszystko).
 
Perfumy pachną obłędnie! :)
 



 
Ostatnio mam też fioła na punkcie biżuterii z motywem liści,
więc gdy tylko zobaczyłam te kolczyki w Reserved to zapałałam do nich miłością absolutną.
Kolor i kształt świetne, jednak cena  skutecznie mnie odstraszyła
- 25 zł za "blaszki" to dużo, więc ich nie kupiłam.
Podczas ostatniej wizyty znów je ujrzałam - tym razem przecenione na 15 zł.
Tyle byłam w stanie za nie zapłacić, więc są moje! <3
 



3 komentarze:

  1. Dużo dobrym rzeczy slyszałam o tych perfumkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawi mnie jak pachną:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio wąchałam jakieś pefumy FM i nawet przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń