sobota, 20 sierpnia 2011

Kwiatowa sukienka.

Sukienka należy do tych idealnych na upalne dni.
Ma piękne, żywe kolory i cudny kwiatowy wzór.
Jest przewiewna i bardzo wygodna.
Zdjęcia pochodzą z wycieczki do zamkowego parku w Baranowie Sandomierskim.
Mimo gorącego dnia, czasami zakładałam bolerko ze względu na komary.
Przy drzewach i krzewach były ich całe chmary, które gryzły niesamowicie.





 




 Sukienka (dress): New Look (sh)
Bolerko (bolero): Papaya (sh)
Sandały (sandals): no name (Włochy - Italy)
Bransoletka (bracelet): prezent (gift)
Łańcuszek (chain): prezent (gift)

Zapraszam na mojego pingera, gdzie znajdują się notki nie tylko z zestawami:
http://miss-independent.pinger.pl/

81 komentarzy:

  1. bardzo ładna letnia sukieneczka:) masz czarujący uśmiech:)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie:)
    www.chatka-morella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. sukienka jest śliczna:) bardzo ładnie Ci w niej!

    PS. dziekuję za komentarz, miło mi:) a moje biżutki są do przygarnięcia, jeśli coś wpadło Ci w oko pisz śmiało;) pozdrawiam i zapraszam!

    http://natajka89.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Na razie żadnego. Dodałam dwa zdjęcia i czekam na akceptację, więc jakieś punkty dostanę koło 25 sierpnia z tego co mi się wyświetla ;)

    uśmieeeeeeeeech!:D

    OdpowiedzUsuń
  4. w tej sukience wyglądasz uroczo!!!:)bardzo fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog!
    Śliczna sukienka.
    Białego Frugo, chyba nie wróciło :(
    Pozdrawiam +obserwuję :)
    .. liczę na to samo! ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna letnia sukieneczka:D

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładny, ciekawy krój i wzór- świetna ;)
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna sukienka.;) SUper zdjęcia.; )

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna sukieneczka :))) w sam raz na taką pogodę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładnie Ci w tej kiecce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio jak szłam wieczorem z McD's to pod latarniami jak zobaczyłam ilość komarów, to się przeraziłam. I teraz pytanie, po cholerę urząd udaje, że pryska czymś anty-komarowym, skoro tak naprawdę to woda, która powoduje zwiększoną ilość komarów :/

    Sukienka jest śliczna :) Muszę kiedyś odwiedzić ten park :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nienawidze komarów!
    śliczna sukienka- uwielbiam kwiatowe wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo podoba mi sie ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ładnie wyglądasz! i powtórzę po raz kolejny- śliczny uśmiech :) !

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjecia:)
    wydajesz się bardzo miłą:)

    OdpowiedzUsuń
  16. oj uwielbiam takie sukienki w kwiatki!. <3

    OdpowiedzUsuń
  17. ładne zdjęcia!
    Sukienka jest ciekawa :)
    Pozdrawiamy x

    www.mayaandsusannah.blogspot.com
    (nowy post!) :)

    OdpowiedzUsuń
  18. oo, dużo. i co, otrzymałaś ten talon? ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładna ta sukienka :)
    I blog tak samo niczego sobie, dodaję do obserwowanych ;))

    OdpowiedzUsuń
  20. sypa We wtorek przekroczyłam 100 punktów i dostałam maila, że do 7.09 bon zostanie wysłany :) Więc na razie cierpliwie czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna kieca, bardzo twarzowa!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. w naturze są :) w sumie to nie wiem czy są jeszcze w jakiejś drogerii bo nawet na stronie tych kosmetyków pisze, że w naturze :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Sukienka piękna, ale uśmiech jak zawsze na pierwszym planie :>

    OdpowiedzUsuń
  24. fajna sukienka :)

    Super blog zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam dwie o takim kroju, są lekkie, kobiece i uniwersalne.;-))

    OdpowiedzUsuń
  26. sukienka fajna : ) ale z ciebie chudzinaa xd zapraszam:pastelova.blogspot.com
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  27. prześliczna ta sukienka ^^
    dziękuje i zapraszam ponownie (nowy post!)

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam CIę w kwiatach :D Ten wzór jest stworzony dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Cute dress! I've a weak spot for everything with flowers!

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo ładna sukienka :)

    dzięki za radę :)

    OdpowiedzUsuń
  31. lovely pictures! the place you took them at is amazing!

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładna sukienka :)

    widzę , że się ciagle krecisz w moich okolicach :)

    pozdrawiam D.

    OdpowiedzUsuń
  33. Baaardzo ładna kiecka :) :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. serduszka kupiłam w Tesco na dziale z bakaliami, polewami itp. pierdółkami do ciast ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. wiesz ,że mieszkam obok Baranowa !? ;p ale super ;)
    śliczne zdjęcia i sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Taka piękna letnia sukienka, a tuż za rogiem czyha szkoła xD ; )

    OdpowiedzUsuń
  37. PinkDreams A kręcę się w tych okolicach, bo w tych okolicach mieszkam. Mieszkałam w Tbg, a obecnie niedaleko Baranowa :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Paula Dziękuję za radę gdzie mam szukać serduszek :) Na pewno skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Joanna S. Nie wiedziałam, że mieszkasz w okolicach Baranowa :) Może nawet niedaleko mnie i o tym nie wiemy :) Może jakaś podpowiedź gdzie Cię znaleźć?? :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Haniebna. Na mnie szkoła nie czyha :) Mam jeszcze miesiąc wakacji :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Aa.. studentka ; P A moi bracia też, ale oboje mają praktyki i kończą wakacje razem ze mną. xD ; D

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja mieszkam w Skopaniu :) a ty ?

    OdpowiedzUsuń
  43. też mam jeszcze miesiąc wakacji :) mnie komary dzisiaj pogryzły też strasznie. Bardzo ładna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  44. No prosze, kolejna pingerowiczka ^^
    Zapraszam do obserwowanych i tu i tam ^^ :*

    OdpowiedzUsuń
  45. fajna sukienka pasuje CI ;)
    dodaje do obserwowanych .
    fingerr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękna sukienka :)
    Dołączam do obserwatorów Twojego bloga :)
    Będzie mi miło, jeżeli zechcesz mnie również obserwować, pozdrawiam :)
    http://sensesensibility87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Haniebna. Oj studentka :D Wiem, że nie widać, bo wszyscy ciągle posądzają mnie o liceum :d

    OdpowiedzUsuń
  48. Joanna S. Ale fajnie, może uda nam się spotkać :) Ja mieszkam w Woli :D I często jestem w Skopaniu na zakupach w Biedronce lub Groszku :D Jaki ten świat jest mały :) Nie spodziewałam się, że mogę tu znaleźć dziewczyny z tak bliska :]

    OdpowiedzUsuń
  49. dziękuję za miły komentarz! ;). Świetna sukienka, chociaż nie przepadam za motywem kwiatów ;) xx,K.

    OdpowiedzUsuń
  50. też się tego nie spodziewałam ;)
    i też obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  51. sliczna sukienka i bardzo ładna masz fryzure!


    http://laughing-in-the-purple-rain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. To widzisz ...ja mieszkam w tbg :) musimy się kiedyś umówić na jakiś wspólny "post" hehe

    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  53. To się ciesz, że tak młodo wyglądasz ; )

    OdpowiedzUsuń
  54. sukienka jest prześliczna!!!! :*
    obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Baranów - kocham to miejsce ! <3 śliczna ta sukieneczka:)

    OdpowiedzUsuń
  56. dziekuję :*

    śliczna sukienka.

    /obserwuję/

    OdpowiedzUsuń
  57. świetne miejsce na zdjęcia znalazłaś ;)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Ładna sukienka :)
    Zapraszam do mnie (konkurs) :) Można wygrać 3 bony. Ale żeby konkurs się odbył musi zgłosić się min. 20 osób. Mam nadzieję, że się zgłosisz ;)
    PS zmieniłam adres bloga teraz (paulinneb.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  59. Otagowałam Cię:
    http://arletaa91.blogspot.com/2011/08/tag-10-pytan-kosmetycznych.html#comments
    ;-)

    OdpowiedzUsuń
  60. Ja spełnię Twoje życzenie :) oddam Ci kilka kg, jeśli tylko chcesz, choć zupełnie nie rozumiem po co :) Bo masz wspaniałą figurę. I cudowne, wyraziste oczy. A bolerko jest bardzo ładne, a przy tym może być dodatkiem wielu stylizacji.
    Będę tu zaglądać.
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  61. Dziękuje za miłe przywitanie :)
    Oczywiście obserwuje i zachęcam do obserwowania u sb :)
    Śliczna sukienka! Wyglądasz baaardzo ładnie :P
    Wszystko jest genialnie dobrane :)
    http://kaasteriaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. dziękuję ślicznie za miłe powitanie :):*

    OdpowiedzUsuń
  63. Śliczna sukienka:) A plener idealny na sesję;)
    Pozdrawiam i zapraszam do odwiedzin:)
    http://anormalnyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń