piątek, 29 lipca 2011

Reserved i H&M

Dzisiaj znowu zdjęcia z przymierzalni :)
Tym razem Reserved i H&M :)

Nadal zbieram na kupon do Reserved i już coraz bliżej do 100 punktów i bonu na 50 zł. Wszystkie zainteresowane dostaniem kuponu w zamian za prezentowane ciuszki odsyłam tutaj:
KLIK

Reserved
1. Sukienka 24,99
 2. Spódnica 59,99 i bokserka 39,99
 3. Koszula 79,99 i spodnie 99,99

H&M
4. Tunika 49,90
 5. Legginsy 59,90 i koszula 59,90
 6. Spódnica 19,90 i bokserka 14,90

Zapraszam również na mojego pingera:

41 komentarzy:

  1. koszula w kratę mmmm cudna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest kilka fajnych rzeczy na które sama bym się skusiła;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne rzeczy - koszula w kratkę świetna!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. zakochałam się w tej koszuli w krate <333!

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwsza sukienka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno nie ma? Buszowałaś już po nich?
    Dzięki za komentarz u mnie, zapraszam ponownie.
    http://lovehaberdashery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Eliza buszuję w sh dość często, jak jestem w Rzeszowie to potrafię codziennie chodzić do różnych, ale naprawdę jest niewiele takich gdzie można znaleźć coś fajnego, chociaż się trafiają :D

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się ta szara koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  9. 4 i 6 super :)
    A przy okazji kliknęłam na tą stronkę i zauważyłam, że bywasz w sh w Tbg, więc otwarto nowy z fajnymi ciuszkami. Jest obok Lady M, ale wejście jest naprzeciwko banku wbk tego zielonego, ciuchy są naprawdę fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. spódniczka z 2 zdjęcia, koszula z trzeciego i tunika w panterkę cudowne :) pozazdrościć ;)
    koszula w kratę super! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Vedette dziękuję za informację. Faktycznie dość często bywam w sh w Tbg zwłaszcza w wakacje, jak jestem w domu :) Dzisiaj nawet byłam w zielonym domku, na placu czerwonym i na sandomierskiej, ale niestety nic ciekawego nie kupiłam :) Teraz będę miała nowe miejsce :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie ma sprawy :) Kiedyś fajny towar był w dawnej Biedronce na Zwierzynieckiej, ale strasznie się popsuł. Nawet sprzedawczynie mówiły, że zamiast z Anglii, to właściciel postawił na tańsze ze Szkocji. A tamten sklep niedawno otworzyli, ale jak byłam wieszakować tam raz towar ( bo miałam tam pracować, ale za mało kasy mi zaproponowali ), to mi oczy wyszły, bo większość ciuchów fajna i z metkami, a ceny nie są jakieś kosmiczne :)

    To z jakiego miasta jesteś? Bo rozumiem, że w Rz studiujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. spódniczka bombka bardzo ładna :) dodaję do obserwowanych i zapraszam do tego samego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Vedette też tam często chodziłam na zwierzyniecką, ale faktycznie teraz już nie ma tam fajnego towaru. Tak studiuję w Rze. Jeszcze 2 lata temu mieszkałam w Tbg, a później przeprowadziłam się tu gdzie obecnie mieszkam czyli okolice Baranowa Sand. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. to juz jakieś zajęcie ja jeszcze sie miotam i nie wiem co bede robić :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdroszczę figury, ładne zdjęcie, dodałam do obserwowanych, liczę na to samo.:*

    OdpowiedzUsuń
  17. Koszula w kratkę jest wspaniała. :3

    OdpowiedzUsuń
  18. czerwona koszula świetna
    zapraszam do czytania mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  19. koszula ze zdjecia 3.- świetna! :DD
    pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziekuję bardzo , zdjęcia są bardzo ładne :)
    Ładny masz blog

    + obserwuje , liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  21. heheheh no ja właśnie wczoraj mamie mówiłam że z innym dużym psem bała bym się tak bawić (czyli podgryzanie mnie po nogach, rzucanie się na siebie czy bieganie po domu ). ale jest kochanym słodziakiem mimo wszystko :D!

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny blog <3
    jesli chcesz możemy sie poobserwować :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam, witam. :)


    +Ta w czerwoną kratę koszula - zajebista!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. czerwona koszula jest świetna!:D

    OdpowiedzUsuń
  25. koszula z H&M fajna ;]
    oczywiście obserwuję (liczę na to samo) i zapraszam do mnie: http://nenka-my-wardrobe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. najlepsza koszula w kratkę :) zapraszam do siebie :)
    http://www.old-school-hollywood.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Zestaw 3 jest boski ! <3

    Zapraszam do mnie :
    i-follow-fashion.blogspot.com
    Obserwujemy? ;>

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale Fajny blog.;D

    Obserwuje.;)

    OdpowiedzUsuń
  29. świetne stylizacje, fajna koszula ;)
    Zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  30. świetne, tunika i wszystko ! :P
    Dziękuję za odwiedziny, dodaje się do obserwatorów i liczę na to samo :D
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  31. ładne zestawy :)jesteś bardzo chudaa ! ;d

    OdpowiedzUsuń
  32. Całkiem fajne rzeczy =]

    Cóż ja na Marsów przeżywam drugą fazę na tyle intensywną, że już zaplanowałam wyjazd na koncert do Wiednia na koniec ich trasy =]

    OdpowiedzUsuń
  33. o, nr 2,3,6,7 są dobre ! (:

    OdpowiedzUsuń
  34. Dziękuję Kochana!!! :****

    Powiem Ci, ze chociaż zestaw nr 3 jest niby najzwyklejszy, to ta koszula tak ładnie podkreśla Twoją figurę, że najbardziej mi się podoba :)))

    Buziaki :****

    OdpowiedzUsuń
  35. super ciuchy :) bokserka, koszula i spódniczka najbardziej przypadły mi do gustu :D

    OdpowiedzUsuń
  36. dilerka czekolady dobra nazwa :D bardzo mi się podoba 5 zestaw, koszulka boskaa :]

    Często bd wpadać na twój blog =) Ja również mam bloga, jest bardzo młody, który potrzebuje wiele czytelników, ale ich za dużo nie ma. Byłabym mega szczęśliwa gdybyś była obserwatorką na moim blogu. Z góry bardzo dziękuję, to dla mnie bardzo ważne ;)
    iluzjonistkiwlasnychemocji.blogspot.com

    pozdrawiam ;),
    iluzjonistkiwlasnychemocji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. najlepiej wyglądasz w 3 zestawie ! super koszula i super na tobie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń