piątek, 12 sierpnia 2011

Floral skirt and a bird in a cage

 U mnie nadal jest zimno, ostatnio w lżejszych ciuszkach chodziłam w niedzielę.
Zestaw pochodzi z tych jeszcze gorących dni :)
Mam nadzieję, że tego lata będzie jeszcze okazja założyć sukienkę, spódniczkę czy też szorty.
 Zdjęcia wykonane w moim przydomowym ogródku :]








 Top: F&F
Spódnica (skirt): Pepco
Naszyjnik (necklace): prezent (gift)

Zapraszam na mojego pingera, gdzie znajdują się notki nie tylko z zestawami:
http://miss-independent.pinger.pl/

84 komentarze:

  1. dzięki:) ja mieszkam w Jaśle-a tu ciężko o dobry sh:P
    świetna spódniczka:) nie widzę tylko wisiorka:(

    OdpowiedzUsuń
  2. jaka Ty śliczna jesteś :*!
    pasują Tobie takie ostre żywe kolory !
    też bym chciała jeszcze wyjść sobie w spodenkach albo jakiejś sukience.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz.
    Fajnie spotkać człowieka od którego tryska anergia! :DD

    OdpowiedzUsuń
  4. Miriam dodałam specjalnie dla Ciebie zdjęcie ze zbliżeniem na wisiorek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ooooo, super:) dziękuję! no piękny jest,piękny:)
    a ja studiuję w Rzeszowie na WSIiZ'ie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kolor topu;)
    Dzięki wielkie za odwiedziny, dodaję do obserwowanych i liczę na rewanż;))

    the-blondes-pancakes-of-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz przepiękny uśmiech! Nawet nie wiesz jak bardzo zazdroszczę Ci figury<3

    OdpowiedzUsuń
  8. Spódniczka jest cudna :>
    Pięknie wyglądasz wśród tych kwiatów !!

    OdpowiedzUsuń
  9. spódniczka ma świetne kolory, śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety, a godzinę, dwie temu znalazła się pogromczyni łamaczy regulaminu, 90% blogerek dodaje linki pod kreacją, ale nie... ta musiała mnie zgłosić i przy okazji dać pod każdym zestawem 1.;/ ŻAŁOSNE!


    Ślicznie, prosto, ale dziewczęco! Bluzeczka - ach ten kolor!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny outfit ;) najlepszy naszyjnik!
    Przypominasz mi Agnieszkę Dygant i jeszcze bije od Cb taka pozytywna energia, jak to już wcześniej napisała Asia ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ola Już od kilku osób słyszałam, że przypominam Agnieszkę Dygant :D Może faktycznie coś w tym jest :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miriam Też studiuję w Rze tyle, że na PRz :D W takim razie teraz będziesz wiedzieć, do których sh się udać :) W Rze jest 4 sh tej firmy, i w każdym w inny dzień nowy towar, także jest w czym wybierać :D

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna spódniczka - ja też mam nadzieje że będzie w końcu ciepło...

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja go polecam, przyjemnie pachnie, zapach utrzymuje się dość długo, nawilża. Dziękuję ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. No i śliczna stylizacja, prosta i dziewczęca ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne wyglądasz :)
    Bardzo ładny naszyjnik :D
    Pozdrawiam i zapraszam ponownie:
    katarzyna93.blogspot.com
    :))

    OdpowiedzUsuń
  18. cudowna spódniczka :)) dawno kupiłaś ?
    masz piękny ogród i cudowną figurę :))

    OdpowiedzUsuń
  19. pretty! xo


    p.s. I'm having a sunglasses giveaway if you'd like to check it out!
    devorelebeaumonstre.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Też chcę taką spódnicę! :o ja tu myślę, że jakieś h&m lub inna sieciówka, do której nie mam dostępu, a tu taka niespodzianka. Śliczna jest!

    OdpowiedzUsuń
  21. świetnie wyglądasz,jestes sliczna!

    zapraszam do mnie: http://ladycontrary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Kapi Kupiłam ją na początku czerwca w Pepco :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Vedette Też mam w Rze Pepco praktycznie pod nosem a rzadko zaglądałam. Odkąd upolowałam tą spódniczkę za 19,90 zaglądam częściej :) W Tbg też Pepco już pod ręką :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeśli interesujesz się modą, lubisz być oryginalna i ciekawią Cię pomysły innych zapraszam na www.MmeLay.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczny blog.
    Fajne ubrania.
    Zapraszam panią do mnie
    olimpia1999.blogspot.com
    Licze na komentarz i dodanie do obserwacji :)
    Z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Spódnica, koszulka i uśmiech - śliczne :D

    OdpowiedzUsuń
  27. piękna ta spódniczka ;)) no nie wierzę że kupiona w Pepco ;p
    bardzo ładne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. ooo, rzeczywiście :) Ten sam wisiorek co mój ;]
    dziękuje i zapraszam ponownie (nowy post!)

    OdpowiedzUsuń
  29. dziekuję za wizyte :) bardzo sympatyczny blog!dodaje do obserwowanych :) i slicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  30. dziękuję bardzo :) u ciebie też bardzo sympatycznie :D dodaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny zestaw. naszyjnik jest boski ;)- zazdroszczę ;)
    dziękuję za komentarz. Obserwuję
    zapraszam ponownie do mnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  32. tylko ja do niego nic nie czuję :) kocham kogoś innego. :)
    masz 21 lat? ;> woow, ślub ! ja już też bym chciała, często myślę o tym jak będę wyglądać, jakie pieśni będą grane w kościele :)

    OdpowiedzUsuń
  33. runawaytodream Ważę 42 kg, ale mam tylko 156 cm wzrostu, więc tragedii nie ma :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Agathka Za miesiąc mam 22 urodziny, więc ślub w wieku 24/25 lat to chyba nic dziwnego :D

    OdpowiedzUsuń
  35. wow, ależ Ty masz zachwycającą figurę, wszystko tak genialnie leży :) zazdroszczę, możesz do woli eksperymentować z wszelkimi fasonami ;)
    do tego wyglądasz bardzo symatycznie :)
    światny wakacyjny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  36. kokardki kupiłam rok temu w h&mie za pięć zł. dział dziecięcy jest genialny ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. świetny outfit <3 :D zapraszam do mnie :)<3 niedługo konkurs
    z gory dziekuję :)
    pozdrawiam :]

    OdpowiedzUsuń
  38. Droga Dilerko Czekolady =)
    Cudny blog!
    Twoje zestawienia są mega wakacyjne =)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. pogoda tego lata jest baaardzo do kitu ;/

    OdpowiedzUsuń
  40. Wesoło i letnio:) To mi się podoba;)!!!

    http://guamora.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. dziękuję :)

    piękna spódniczka!

    OdpowiedzUsuń
  42. Super zestaw :) masz ładny ogródek :) Pozdrawiam Laura.

    OdpowiedzUsuń
  43. hi, super cute outfit! i like that bright red singlet. and your hair is very pretty :)

    thanks for the follow! of course i follow you now :)

    natalie
    http://lucyandtherunaways.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Wyglądasz cudownie! :*
    Dziękuję Ci bardzo za komentarz! :D

    OdpowiedzUsuń
  45. śliczny wisiorek ^^ ja też mam nadzieję na szybki powrót ładnej pogody!

    OdpowiedzUsuń
  46. świetny zestawik, energetyzujący !
    wszyscy liczymy na jeszcze trochę słońca...
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Chudzinka! ;) sliczna spódniczka.

    OdpowiedzUsuń
  48. aha, no to dobrze, ale musisz troszkę więcej jeść :D

    OdpowiedzUsuń
  49. świetna spódniczka! i to z pepco?! wow :)

    OdpowiedzUsuń
  50. prześwietny naszyjnik i spódniczka!
    masz przepiękny uśmiech:)
    buziaki
    Sonja

    OdpowiedzUsuń
  51. Piękne zdjęcia i super outfit :))

    OdpowiedzUsuń
  52. runawaytodream Kochana jakbyś zobaczyła ile ja jem to byś się zastanowiła gdzie mi się to wszystko mieści. Ja często potrafię zjeść więcej od mojego faceta na kolację mimo to jakoś przybyć mi nie chce za to odkłada się w boczkach i brzuszku co zauważyłam po sobie :D

    OdpowiedzUsuń
  53. ehh ja też mam nadzieję, że jeszcze troche pochodzimy w letnich ciuszkach, ale z dnia na dzień coraz mniejsze na to szanse;) zazdroszczę Ci strasznie wzrostu! Będę obserwować :)

    OdpowiedzUsuń
  54. no własnie podobno ci bardzo chudzi potrafią dużo zjeść ;d, znam takiego faceta, który je wszystko co mu popadnie, a nie tyje, dobra przemiana materii, takim to dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  55. lepiej bym tego nie ujęła :) zastanawiam się tylko czy ten anonim to nie jest przypadkiem jakaś moja "koleżanka" :) ale co mnie obchodzą jej slowa... grunt że ja się dobrze w czymś czuję, prawda?:)

    OdpowiedzUsuń
  56. ślicznie wyglądasz:) bardzo podoba mi się połączenie kolorów i naszyjnik:) dziękuję za odwiedziny!

    OdpowiedzUsuń
  57. sliczna spodnica i naszyjnik i bardzo ładne pogodne zdjecia :)

    http://laughing-in-the-purple-rain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  59. bardzo ładna spódniczka :) Wyglądasz super! :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  60. nie uśmiechaj się więcej bo wyglądasz jak kosmita.

    OdpowiedzUsuń
  61. mam taką spódniczkę, tylko czerwoną :))
    ładny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  62. naszyjnik cudny:)) spódnica też mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  63. Anonimowy 1:07
    Po pierwsze uśmiech sama sobie nie wybrałam, więc będę się uśmiechać bo jestem pogodną osobą i nie potrafię tego nie robić.
    Po drugie nie dotyka mnie krytyka od osób anonimowych, które same nie są w stanie pokazać swojej twarzy tylko krytykować innych :)
    Po trzecie skąd wiesz jak wyglądają kosmici?? Czyżbyś miał z nimi bliższe spotkania?? :)
    I po czwarte A może ja jestem kosmitą?? Tego nie możesz wiedzieć :D A skoro jestem kosmitą to i uśmiecham się jak kosmita :)
    Życzę miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Bardzo mi się spódnica podoba :-)

    Dzięki za odwiedziny, u mnie nowość, zapraszam ponownie ;-)
    Pozdrawiam,
    Czmiel

    OdpowiedzUsuń
  65. zdjęcia są mega fajne!
    Wyglądasz kapitalnie! uśmiech + te kolory !!! niczego więcej nie potrzeba!

    OdpowiedzUsuń
  66. Świetny blog ;)
    Zapraszam do mnie ;)!

    OdpowiedzUsuń
  67. bardzo ładnie wyglądasz, tak wdzięcznie. może to przez ten sympatyczny uśmiech ?:)

    OdpowiedzUsuń
  68. uwielbiam takie zsetawienia, jednolity top i wzorzyste doły. bardzo podoba mi sie ten kolor, wszelkie odcienie koralu, maliny i czerwieni

    OdpowiedzUsuń
  69. Świetny, wakacyjny look! Uwielbiam te kolory! Jesteś bardzo, bardzo zgrabna! Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  70. ładny ten naszyjnik,zapraszam na zdjęcia do Wrocławia:)

    OdpowiedzUsuń