sobota, 11 stycznia 2014

Sh i all :)

Ostatni wpis zakupowy pojawił się gdzieś w grudniu, więc dzisiaj nadrabiam zaległości.
Nie mam zbyt wielu okazji ostatnio, by wybrać się na łowy,
a i coraz częściej trudno jest znaleźć coś godnego uwagi i do tego w dobrej cenie.

Dzisiaj przedstawiam Wam nowości w mojej garderobie :)
Dwie rzeczy zakupione w sh i jedna wylicytowana na all :)

Marynarka z sh - mam ich niewiele w szafie, więc się przyda. Już się polubiłyśmy :)




Tunika również z sh w serduszka z uroczymi kokardkami przy dekolcie i kieszeniach :)





 A na all wylicytowałam taki sweterek.
Piękny i oryginalny wzór.
Miał być na zimę, jednak niestety jest na mnie za duży.
Miał być na 152 cm (XXS/XS),
a okazało się że jest na 14 lat co odpowiada rozmiarowi S/M :(
Niestety, jestem zmuszona go sprzedać :(


4 komentarze:

  1. Marynarka od razu wpadła mi w oko i nawet nie wygląda jak świetny łup z sh! ;)
    Tylko pozazdrościć! Podoba mi się Twój blog więc zostaję i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń