czwartek, 23 maja 2013

Koralowy z sh :)

A mowa oczywiście o sweterku, który będzie idealny ponurą jesienią i podczas mroźnej zimy. Wiadomo, jeszcze trochę czasu do tego, bo przed nami lato,
ale obecna aura pogodowa wcale nas nie rozpieszcza.
Dzisiejsze 10 stopni za oknem sprawia, że chętnie otuliłabym się tym sweterkiem.
Jest idealny - rękaw 3/4, sięga za pupę i wykonany jest z bardzo miękkiego materiału.
Gdy w zeszłym roku szukałam czegoś w tym stylu - nie udało mi się nic zakupić
ani w sh, ani w sklepach, ani na targu.
A teraz proszę - czekał na mnie na wieszaku :)
Oczywiście rozmiar dziecięcy :D

PS. Pogoda sprawia, że nic się nie chce (może poza spaniem).
A co do historii z opalaniem - na nogach nic nie widać,
ręce i dłonie po zewnętrznej stronie stały się opalone,
za to na plecach i ramionach, gdzie przypaliłam się najbardziej i odbiła mi się bokserka
skóra piecze mnie do teraz a dzisiaj nawet zaczęła mi schodzić ;o




11 komentarzy: