piątek, 10 maja 2013

Ramoneska Goodlookin :)

Około południa na moim facebooku pokazywałam Wam przesyłki, które dzisiaj otrzymałam :)
Na pewno dużo osób domyśliło się,
że w jednej z nich kryje się ramoneska zamówiona w sklepie goodlookin.

Nie trzymam Was dłużej w niepewności i możecie zobaczyć jaki model i kolor wybrałam dla siebie :)
Wysyłka kurtki była bardzo szybka, a przesyłka bardzo dobrze zapakowana i zabezpieczona :)



Postawiłam na coś bardziej klasycznego,
ponieważ jest to moja pierwsza ramoneska (ale zapewne nie ostatnia) :P 



Piękny, żywy kolor oraz detale, które cieszą oko :)


I cudowna podszewka w panterkę :)



 Jak pierwsze wrażenia?
Napatrzeć się na nią nie mogę.
Ma świetny krój i kolor oraz wykonana jest z miękkiego w dotyku materiału.
Rzadko jestem usatysfakcjonowana z zakupów przez internet - jednak nie w tym przypadku.
Nie mogę się doczekać, aż będę miała okazję ją założyć
i pokazać Wam jak leży i prezentuje się na mnie :]

Goodlookin oferuje wiele modeli i kolorów (same wiecie jaki miałam problem z wyborem),
więc każdy znajdzie w sklepie coś dla siebie :)

14 komentarzy:

  1. Bardzo fajna, też wolę klasyczne żeby do wszystkiego można było założyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna, też wolę klasyczne żeby do wszystkiego można było założyć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. polubilam tę firmę ;) Fajny wybór!

    OdpowiedzUsuń
  4. super, bardzo fajny fason !
    Zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam ramoneski a ta jest po prostu zajebiaszcza! <3

    http://venuskerrigan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. hej :) dorwałam ją na wholesale orders ale na wholesale dress tez są za jakieś 5$ :D :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny kolor! Zapraszam na nowy post z dużą ilością zdjęć! Byłoby mi bardzo miło <3 Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna ;)
    Mam podobną, ale kupioną gdzieś w jakimś sklepie na ryneczku. I też jestem z niej bardzo zadowolona. Moja ma nieco ciemniejszy odcień ;)

    http://magduizm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super kurteczka ! ja przez całą wiosnę nie mogłam nic dla siebie znaleźć a przez neta bałam się zamówić :( a teraz to juz za ciepło;p ale na jesień będę musiała zapatrzyć się w jakąś skórkę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna kurteczka ! :) ja 3 miesiące szukałam coś dla siebie i nic :( a teraz już za poźno;p ale chyba juz zacznę rozglądać się za czymś na jesień :P

    OdpowiedzUsuń