wtorek, 4 czerwca 2013

Łupy z sh :)

Tak jak informowałam na moim face  jestem i miewam się całkiem dobrze.
Dużo spraw na głowie oraz pisanie pracy magisterskiej pochłania mi całkiem wolny czas,
ale mam nadzieję w końcu się z tym ogarnąć.
W zeszłym tygodniu udało mi się zaliczyć krótką wizytę w sh, w dodatku było akurat -50%.

1. Dżinsowe spodenki (mam identyczne, ale robią się już ciasne, a te są ciut większe :)



2. Sweterek z ciekawym ażurowym wykończeniem.
Troszkę zmechacony, ale mam nadzieję, że maszynka pomoże :P





3. Baleriny lakierowane w kolorze ciemnego brązu.
Ciekawa faktura (białe niteczki do poobcinania i będą jak nowe) :P






PS. Marzą mi się jakieś fajne sandałki na obcasie.
Ciekawe czy te buciki są stabilne :)



6 komentarzy:

  1. Świetne rzeczy upolowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne spodenki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Baleriny super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne spodenki upolowałaś :) podobają mi sie..

    Interesujący blog i dodaję do obserwowanych oraz zapraszam do siebie :0

    http://daariaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń