piątek, 7 czerwca 2013

Koktajl truskawkowy :)

W ciągu ostatnich dni terminarz napięty mam maksymalnie.
Praca magisterska zbliża się już ku końcowi z czego niezmiernie się cieszę.
Dodatkowo dwa niedługie rządki truskawek tak obrodziły,
że codziennie zbieram po kilka kilo i już sama nie wiem co mam z tym zrobić :)
Część rozdaje, część mrożę a z pozostałości serwuję sobie wspomagacze pracy :P

Składniki:
truskawki,
kefir,
cukier.

Proporcje dowolne, zależne od tego co kto lubi :D
Czy np. mniej gęsty czy bardziej słodki :P
Ja wiem jedno - jest przepyszny! :)






10 komentarzy:

  1. Strasznie za mną dziś chodził taki koktajl ... niestety zabrakło mi czasu by kupić truskawki;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Koktajl truskawkowy - mój ulubiony! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja daję jogurt naturalny zamiast kefiru i troszkę słodkiej śmietanki

    OdpowiedzUsuń
  4. pyszności :)
    z przyjemnością obserwuję i zapraszam do mnie :)

    http://makuch-claudia.blogspot.com/
    P.S również jestem z Podkarpacia, niedaleko Rzeszowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja studiuję w Rze, ale obecnie już się stamtąd wyprowadziłam i od dwóch miesięcy dojeżdżam :D

      Usuń
  5. Uwielbiam koktajl truskawkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ha, ostatnio przez 3 dni na kolacje piłam koktajl truskawkowy ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny blog ! <3

    obserwuję i zapraszam do mnie ;)

    joyofthefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń