czwartek, 27 czerwca 2013

Magister inżynier :)

Uprzejmie donoszę, że dopiero całkiem niedawno dotarłam do domu :)
Uśmiech nie schodzi mi z buzi, prezentację przedstawiłam,
odpowiedziałam na pytania do pracy oraz bezbłędnie na pytania z toku studiów
(w sumie na żadne pytanie nie dane mi było wypowiedzieć się do końca,
ponieważ komisja w połowie każdej odpowiedzi mi przerywała
i prosiła o przejście do kolejnej widząc że ogarniam temat bez zająknięcia) :D

Tak więc od dzisiaj jestem panią magister inżynier :)
I coś z czego jestem dumna:
dyplom z oceną końcową 5 oraz ukończenie studiów z wyróżnieniem :)
Czyli założony cel osiągnięty! :)
Dziękuję za wszystkie trzymane kciuki :)

No musiałam się pochwalić :D
 A zdjęcie do dyplomu magisterskiego identyczne jak do inżynierskiego :D
Nie zmieniłam się od tamtego czasu, więc nie generowałam dodatkowych kosztów :D


6 komentarzy: