poniedziałek, 24 czerwca 2013

Komary!

Zapewne nie tylko dla mnie są one prawdziwą zmorą.
Niestety od 3 tygodni obserwuję je wszędzie i to w dodatku całe chmary!
Najgorsze w tym w wszystkim jest to, że atakują nie tylko wieczorem,
ale już także w dzień i praktycznie nic na nie nie skutkuje i niczego się nie boją.
Najwięcej jest ich tam, gdzie jest dużo drzew lub trawy.
Ostatnio, gdy przechodziłam przez park i chciałam zawiązać sznurowadło w adidasie
myślałam, że nie ujdę cało.
Dochodzi do tego, że one są wszędzie! -
Spotkałam je nawet w dużych marketach -
wczoraj mnie pogryzły w Tesco,
dzisiaj uciekałam przed nimi w Kauflandzie.
PLAGA!

A ja mam z nimi jeszcze jeden problem -
od kilku lat moje ugryzienia po komarach wyglądają jak poniżej.
Miejsce kontaktu puchnie i bardzo swędzi, robi się czerwone
a na następny dzień wygląda jakbym nabiła sobie siniaka
i taki stan utrzymuje się około 5-7 dni, a później wszystko znika.
Czy to jakieś uczulenie?
(Nikt poza mną nie ma takich objawów i śladów po ugryzieniach).
Czym się ratować w takim przypadku?
Wapno? Jakaś maść? Może ktoś z Was już się spotkał z takim czymś?




5 komentarzy:

  1. Polecam Fenistil. Jest najlepszy na ugryzienia komarów. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też mam z nimi problem. Mi wyskakują takie wiśniowo - fioletowe kropki albo np dziś spuchła mi kostka i bardzo boli. Biorę tabletki Zyrtec. Działają przeciwalergicznie, ale niedługo planuję wybrać się do lekarza. Może Ty też powinnaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba będę musiała, ponieważ sama sobie z tym nie radzę :(

      Usuń
  3. oj, współczuję :(
    ja mam dokładnie taki sam problem, tylko ... mniejsze siniaki:)
    nawet środki na komary nie pomagają :/
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja siostra jest uczulona i ma takie same objawy,bierze proszki odczulające na alergię ;) Na ukąszenia jest też dobry Fenistil :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń