wtorek, 18 czerwca 2013

Skrót ostatnich dni :)

SOBOTA (15.06)
Rano wybrałam się z siostrą na targ,
kto obserwuje mnie na facebooku ten miał okazję już widzieć,
że udało mi się nareszcie zakupić buty
(dwie pary moje, dwie siostry) :)
Pokażę w kolejnym wpisie :D

 
Wieczorem pojechałam do mojego K. i wybraliśmy się ze znajomymi na Militariadę
(czołgi, pokazy wojskowe, koncert Vavamuffin),
a wieczorem piwo i pizza :)


NIEDZIELA (16.06)
Rano znajomi wyciągnęli nas nad Jezioro Tarnobrzeskie na opalanie i rowerki.
A wieczorkiem wybrałam się z K. na koncert Czesław Śpiewa :)
Nawet w niedzielę rano Czesław Mozil i Militariada pojawili się w Dzień Dobry TVN
- wesoło było, zwłaszcza gdy powiedział:
"Tutaj jest dziko, w tych regionach i taka jest prawda, jesteśmy bardzo blisko granicy.." :P
Może i dużo lasów, ale do granicy nie tak blisko :D


PONIEDZIAŁEK (17.06)
Praktycznie cały dzień spędziłam w Rzeszowie
- załatwiałam wszystkie niezbędne sprawy
(promotor, podpisy, dziekanat, druk pracy, oprawa, antyplagiat, zdjęcia do dyplomu),
by móc wreszcie złożyć pracę).
Wieczorkiem basen z moim K. na odstresowanie po całym dniu :)

WTOREK (18.06)
Dzisiaj znów byłam w Rzeszowie, tym razem na krótko.
Z kompletem dokumentów do obrony odwiedziłam dziekanat, by złożyć pracę :)
I nareszcie udało mi się dotrzeć do domu
(z powodu czego zapewne mój K. niesamowicie ubolewa, bo od soboty byłam u niego :D ).





5 komentarzy:

  1. na takie pokazy militariów też chętnie bym się wybrała... jeszcze Czesław... szkoda, że mnie tam nie było :)

    temat pracy czadowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna praca, ciekawy temat :D nie moja tematyka, tym bardziej podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń