sobota, 2 czerwca 2012

Kraków - spontanicznie :)

Jak wiecie w ostatnią środę wybrałam się na spontaniczny wypad do Krakowa :)
Podczas drogi w samochodzie uczyłam się na wejściówkę ze współczesnych materiałów inżynierskich, ale to już inna kwestia, chociaż fakt w czwartek zaliczyłam ją na 4,5 :) 
Wypad spontaniczny, chciałam zobaczyć czy w którejś Bershce nie ma tej łososiowej marynarki w moim rozmiarze, na której tak bardzo mi zależy.
Niestety wszędzie się wyprzedały.
Na stronie sklepu jest malinowa, ale niestety nie mam karty kredytowej i nie mogę jej zakupić, no chyba że któraś z Was by mi w tym pomogła?
Będę niesamowicie wdzięczna jeśli taka osoba się znajdzie :*





 T-shirt: Atmosphere (sh)
Sweter: no name (targ)
Spodnie: Denim (Primark) (sh)
Torebka: no name (targ)
Sandały: no name (targ)
Kolczyki: H&M

I dla tych, którzy chcą być na bieżąco facebook:
KLIK
Zachęcam do polubienia, będzie mi miło :)
Zapraszam również na mojego pingera,
gdzie pojawiają się wpisy również z życia prywatnego:

18 komentarzy:

  1. fajny masz uśmiech :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnio jak się wybrałam do krk.. to wyjeżdzając swiecilo sonce , kiedy byłam na miejscu czułam się jak kosmitka , bo padal deszcz i bylo chyba z 13*C...i też niestety nic nie upolowałam..poza jak zwykle wielkimi zakupami w ikei..

    pozdrawiam D.

    OdpowiedzUsuń
  3. po raz setny utwierdzam się w fakcie że jesteś nieziemsko śliczna <3 !

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne są takie spontaniczne wypady ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie:)
    ladne zdjecia

    www.magdalenamarszalik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam takie skromne sandałki! ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny t-shirt. No i gratuluję dobrej ocenki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejkuu, jak na dawno byłam w Krakowie, chętnie bym sie jeszcze raz do niego wybrała ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny kolor spodni :) musisz częściej wpadać do krakowa:)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna torebka ; )

    Zapraszam
    -
    http://pamcixowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne zdjęcia, od razu wiedziałam, że to kraków! :D też pokochałam połączenie mięty i kobaltu! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Kraków? A może Wrocław :D?

    Fajny kierunek sobie wybrałaś <3. Ja chcę na informatykę, ale jeszcze rok. I fajny masz nick :D, taki słodki.
    Ta stylizacja taka zwykła...ale za to cudowna. Coś w sobie takiego ma <3

    OdpowiedzUsuń
  13. nasz kochany Kraków !! :) Pozdrawiam i będę bardzo wdzięczna za polubienie linka http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=455270537836064&id=406315596046839&ref=notif&notif_t=like

    OdpowiedzUsuń