piątek, 8 czerwca 2012

Nowości :)

Od tygodnia stale pada, w związku z czym wyjście na spacer i zrobienie zdjęć zestawów graniczy z cudem.
Mam nadzieję, że po weekendzie się to zmieni, chociaż poniedziałek, wtorek i środa, gdzie mam 7 zaliczeń nieźle dadzą mi popalić :)
Trzymajcie kciuki, a dziś po raz kolejny post zakupowy z zaległymi zakupami :)
Wszystkie ciuszki zakupione na targu :)

Krótsze spodnie w kolorze mięty i pastelowej żółci, chociaż zdjęcia zupełnie tego nie oddały :D






Zwykłe spodenki "po domu" :D


I lakiery - bezbarwny i kolorowy :)




I dla tych, którzy chcą być na bieżąco facebook:
KLIK
Zachęcam do polubienia, będzie mi miło :)
Zapraszam również na mojego pingera,
gdzie pojawiają się wpisy również z życia prywatnego:

7 komentarzy:

  1. Również mam te dwa lakiery. :) Jestem z nich bardzo zadowolona.
    Pozdrawiam. !

    OdpowiedzUsuń
  2. też muszę sobie kupić białe szorty,moj must have na lato

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mam żadnego z tych lakierów, ale niebieski ma wspaniały kolor :).

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zakupy!
    obserwuję, mogę liczyć na rewanż? ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam ten niebieski. Jedyny minus że szybko odpryskuje i trzeba malować na nowo.

    U mnie outfit i klika nowości w szafie. Zapraszam!

    http://gdziesnapewno.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. swietny kolor lakieru, taki piękny niebieski, wprost dla mnie ;d

    zapraszam częściej oraz obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładne lakiery. zapraszam do mnie-pierwszy outfit.

    OdpowiedzUsuń