piątek, 22 czerwca 2012

Deszczowy dzień

Po ostatnich upalnych dniach dzisiaj od samego rana pada deszcz.
Powietrze nareszcie się oczyściło i jest czym oddychać, co cieszy mnie niesamowicie :)
Mam jednak nadzieję, że jutro pojawi się chociaż trochę słońca.
Miał pojawić się dzisiaj zestaw z upalnych dni, jednak pomyślałam, że lepiej będzie pasować tutaj coś innego.
W taki właśnie dzień świetnie sprawdziła się fioletowa bluza "kangurka" ze sklepu Awanti :) Niesamowicie wygodna i idealna na taką pogodę :)
Do tego dżinsy i adidasy, parasol i można ruszać w drogę :)
Zdjęcia z dziś, robione pomiędzy jedną ulewą a drugą, stąd też widoczne kałuże i krople deszczu na bluzie :)




Bluza: Awanti
Spodnie: Cubus
Buty: Kappa
Kolczyki: H&M

I dla tych, którzy chcą być na bieżąco z tym, co się dzieje u mnie - mój face:
KLIK
Zachęcam do polubienia, będzie mi miło :)
Zapraszam również na mojego pingera,
gdzie poza wpisami modowymi pojawiają się również notki z życia prywatnego:

11 komentarzy: