niedziela, 17 czerwca 2012

Bershka - sklep internetowy

Jak wiecie polowałam uparcie na marynarkę z Bershki, która wysprzedała się u mnie w sklepie w ekspresowym tempie.
Marynarkę kupiłam z myślą o weselu.
Marzył mi się kolor łososiowy, jednak nigdzie nie mogłam go dostać.
Po 2 tygodniach polowania na stronie Bershki pojawiła się jednak w kolorze malinowym.
Długo się nie zastanawiałam i zamówiłam.
Jestem bardzo zadowolona, świetnie leży, super wykonana.
W dodatku jak widać przesyłka bardzo dobrze zapakowana.
Pełen profesjonalizm.
A samo zamawianie jest banalnie proste :)
Na stronie ani w sklepach niestety łososiowa już się nie pojawi, ponieważ asortyment się wyczerpał. Ostatnie w moim rozmiarze pojawiły się w Krk, ale na razie szukam kogoś kto by mi ją zakupił...








I dla tych, którzy chcą być na bieżąco z tym, co się dzieje u mnie face:
KLIK
Zachęcam do polubienia, będzie mi miło :)
Zapraszam również na mojego pingera,
gdzie poza wpisami modowymi pojawiają się również notki z życia prywatnego:

16 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Znudził mi sie już stary, ale ten nie jest taki do końca jakbym chciała ;p

      Usuń
  2. sliczna marynarka :)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciesz się że w ogóle masz:P ja nie mam ani pomysłu na nagłówek, ani nikogo pod ręką żeby coś wymyślić:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki śliczny kolor ♥
    Link był podany w notce :))
    Kolczyki: http://allegro.pl/mega-hit-kolczyki-piorka-2-kolory-jedyne-takie-i2373304812.html
    Bransoletka: http://allegro.pl/bransoletka-supel-marynarska-river-island-hit-i2368162381.html
    Wiem, że aukcja się już skończyła, ale na pewno sprzedawca wystawił jeszcze raz te produkty :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się "podjarałam" tymi cudami, że linki oczywiście przeoczyłam :d Cała ja :D Dziękuję :*

      Usuń
  5. śliczna! zazdroszcze :))

    zapraszam na mojego nowego bloga - diarieees.blogspot.com
    tego już opuszczam :c

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękna! Kolorek jest naprawdę cudowny. ♥

    http://lilianka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ladny kolor tego zakieciku :)

    www.aleksandres.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję bardzo za miły komentarz ;) Bardzo ciekawy blog,marynarka cudowna i ten kolorek <3 Może obserwujemy?;)

    OdpowiedzUsuń
  9. kolorek śliczny:)

    zapraszam seredcznie;)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna jest ! musisz się w niej pokazac ;)

    OdpowiedzUsuń