niedziela, 10 czerwca 2012

Brzoskwinka i czerń :)

Zaległy zestaw z dni, gdy słońce stale się pojawiało.
Mam nadzieję, że w tym tygodniu wreszcie wróci do nas na dobre.
Mnie w ciągu 3 najbliższych dni czeka 7 zaliczeń, więc większość czasu spędzę nad notatkami.
Mam nadzieję, że wszystko zaliczę i później zostaną już tylko pojedyncze rzeczy :)
Ja wracam do nauki, a Was zostawiam ze zdjęciami :)



Z siostrą:







I z moim K.:


Top: Atmosphere (sh)
Spódnica: H&M
Sandały: no name (Włochy)
Torebka: no name (targ)
Kolczyki: H&M
Naszyjnik: Katherine
Lakier do paznokci: Miss Sporty nr 13 (french manicure)

I dla tych, którzy chcą być na bieżąco facebook:
KLIK
Zachęcam do polubienia, będzie mi miło :)
Zapraszam również na mojego pingera,
gdzie pojawiają się wpisy również z życia prywatnego:
 

10 komentarzy:

  1. Bardzo ładny naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. beautiful outfit honey :)

    if you want please visit my blog and maybe we could follow each other

    http://moonlightdreams-miadra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne połączenie kolorów.A naszyjnik przeuroczy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz a naszyjnik prześliczny - dziękuję za zajrzenie do mojej szafy i zapraszam częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ekstra naszyjnik ;) fajna fota ;)) Zapraszam do mnie ;**

    OdpowiedzUsuń
  6. klasyczna czarna spódniczka to podstawa ;)
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie połączenia zawsze są świetne. ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny naszyjnik :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mojego blogu http://zairamsu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń