wtorek, 19 czerwca 2012

Hurtownia Awanti ;]

Obecnie jest dni są takie gorące, że nawet wieczorem ciężko jest wyjść, ponieważ nie ma czym oddychać.
Sesja praktycznie zamknięta, został mi tylko jeden egzamin w czwartek.
Wolny czas poświęcam nauce, pisaniu pracy magisterskiej i buszowaniu po sklepach internetowych :] I takim oto sposobem trafiłam na sklep, gdzie w niewielkich cenach można dostać ciuszki z różnych sieciówek :)
Dzisiejsza przesyłka jest już drugą z tego sklepu.
Tydzień temu dotarła do mnie zakupiona morelowa spódniczka z koronki, a dzisiaj od sklepu dostałam ciekawego typu bandażówkę.
Dodatkowo w wakacje wybieram się nad morze i ostatnio ciągle padało skusiłam się więc na bluzę ze słuchawkami oraz bejsbolówkę :)
Przydadzą się na wieczorne spacery, ogniska, grille czy też rower, łyżworolki lub wędrowanie po górach :)
Wszystkie te ciuszki i wiele więcej w świetnych cenach znajdziecie w sklepie Awanti (ja mam jeszcze chrapkę na kwiatową sukienkę z zipem identyczną jak w h&m i kilka innych ciuszków ;p)
Link do aukcji allegro sklepu:
KLIK



1. Morelowa spódniczka z koronki




2. Ciekawa bandażowa spódniczka (już ją uwielbiam)


3. Fioletowa bluza "kangurka" ze słuchawkami


4. Bejsbolówka :)



A więc zapraszam do buszowania w sklepie i spełniania swoich marzeń za niewielkie pieniążki:

I dla tych, którzy chcą być na bieżąco z tym, co się dzieje u mnie face:
KLIK
Zachęcam do polubienia, będzie mi miło :)
Zapraszam również na mojego pingera,
gdzie poza wpisami modowymi pojawiają się również notki z życia prywatnego:

18 komentarzy:

  1. Piękna ta pomarańczowa spódniczka ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne ciuszki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo, podobają mi się te Twoje ciuszki - CZEKAM NA LOOK z ich wykorzystaniem! Nie moge doczekać sie przede wszystkim spódniczek! :) Jeżeli chodzi o studia, to ja pozaliczałam wszystko w zerówkach i w pierwszym terminie, więc mam.. wa-ka-cja! <3

    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wszystkie inne egzaminy i zaliczenia zaliczyłam jeszcze przed sesją, a terminu tego egzaminu nie udało się niestety ustalić inaczej a jest to termin pierwszy z tego przedmiotu - zerówki niestety nie było :P

      Usuń
  4. ja dzięki banerkowi na Twoim blogu kupiłam w piątek jedną sukienkę:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć, najlepiej się opłaca kupić w samej hurtowni, ale to jak jest z kim zrobić zamówienie zbiorowe kochana, tak jak ja zrobiłam ze spódniczką z koronki :)

      Usuń
  5. mam ta bluze ze sluchawkami ale po 1 praniu mi sie skurczyla i jest za mala o 2 rozmiary ? ;o
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A z Awanti czy innego sklepu? Nie tylko u nich można takie bluzy dostać i nie wszystkie mają ten sam skład :) Mi jeszcze nigdy nic nie skurczyło się w praniu, a rzeczy na których mi zależy piorę ręcznie, zobaczymy czy faktycznie jest tak źle jak piszesz :P Chyba że ustawiłaś wysoką temperaturę prania albo nieodpowiednie :D

      Usuń
  6. Super bluzy ;)
    Współpracujesz z nimi? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współpracuję, ale też kupuję ciuszki sama jak widać na załączonym obrazku :)

      Usuń
  7. ta bandażowa spódnica jest mega!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. czekam aż Mój troche stunignuje zdjęcia, bo powiedział że co za dużo to nie zdrowo ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. koronkowa morelowa spódniczka świetna! J.

    OdpowiedzUsuń
  10. Koronkowa spodniczka najladniejsza:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ta morelowa, koronkowa jest mega!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja ciocia tam kupuje. Fajne tam można tanio dorwać.

    Wpadnij:

    red-apple-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń