wtorek, 22 października 2013

Ciuchy z sieciówek w sh :)

Za co kocham sh i moją przyjaciółkę?
Za takie właśnie perełki :)
Nie jest tajemnicą, że w sh można dorwać ciuszki z różnych sieciówek,
a najlepszy towar jest w dniu dostawy :P
Mieszkając w mieście moja przyjaciółka może bez problemu polować na perełki w dniu dostawy
i często korzysta z okazji :)
Pamięta w tym wszystkim również o mnie
- w końcu rozmiar 32 spotykany jest rzadko i wie, że chętnie przygarnę go do siebie :)

Dzięki niej stałam się ostatnio posiadaczką dwóch fantastycznych perełek marki H&M.
Co najważniejsze - rozmiar 32!
- który nawet w rzeszowskich H&M jest legendą
- wszyscy o nim słyszeli, ale nikt do tej pory nie widział :P

Pierwszą rzeczą jest śliczna czarna ołówkowa spódnica :)
Brakowało mi takiej w szafie :)
Z przodu świetne szycie i pięknie wkomponowane kieszenie :)




Druga rzecz to płaszcz w kolorze butelkowej zieleni. Również H&M rozmiar 32 :P Z zeszłorocznej kolekcji i zawrotnej cenie!



A tu realne zdjęcia płaszcza :)
Przepraszam że wymięty,
ale zdjęcia robione zaraz po wyjęciu z reklamówki :)
Stan płaszcza jest idealny :)





7 komentarzy:

  1. Rzeczywiście perełki :) Świetna jest ta spódnica.

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie, rozmiar 32 jest dość rzadki w SH :) Super rzeczy! Zapraszam na nowy, jesienno-kotny post ;> Pozdrawiam serdecznie i liczę na odwiedziny ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak pisałam w notce rozmiar 32 jest rzadki nie tylko w sh...
      Sieciówka H&M posiada w swojej ofercie rozmiar 32 - niestety w Rzeszowie, w którym sklepów tej marki jest cztery, rozmiaru 32 nie przywożą praktycznie nigdy - pani przy kasie poinformowała mnie, że widziała może ze 2 razy przez kilka lat ten rozmiar. Nawet jeśli oferta obejmuje 32 do Rze ich po prostu nie przywożą i np najbliższy rozmiar 32 mogę znaleźć w Krakowie....

      Nie lepiej jest w innych sieciówkach, w których z kolei rozmiarówka zaczyna się zazwyczaj od 34, a w niektórych przypadkach nawet od rozmiaru S... :(

      Usuń