poniedziałek, 14 października 2013

Co to był za ślub! :)

Piękny ślub - jeszcze piękniejsze wesele :)
Łezka w oku się kręci na samą myśl.
Mogliśmy podejrzeć co i jak, by wykorzystać to później u nas.
Państwo Młodzi wyglądali przepięknie.
Szczególnie w pamięci pozostanie mi cudownie wirująca sukienka pani młodej
oraz śliczna piosenka wybrana na pierwszy taniec (być może wykorzystamy ją u siebie) :)
Tekst niesamowity <3

http://www.youtube.com/watch?v=nRrXi8XTJnw

Ponadto biżuteria - kolczyki i bransoletka wykonana z perełek
(podobno przynoszą pecha, ale ja w to nie wierzę).
Sama zastanawiam się nad podobnymi.
Coś w tym stylu.


I niesamowite obrączki - cudowne.
Nie spotkałam się nigdy dotąd u nikogo, ani na żadnej stronie z identycznymi.
Niestety zdjęcia nie mam ale również rozważam nawet identyczne,
chociaż jak na razie prym u nas wiodą w takim stylu:




Oczywiście w pełnym pośpiechu nie mam zdjęć jak wyglądałam ja.
Wybrałam w końcu łososiową sukienkę ale połączyłam ją z czarną marynarką
(niepasująca marynarka była głównym powodem wybierania przez Was czerwonej).
Powiem Wam że to był strzał w dziesiątkę
(gdybym ubrała czerwoną miałabym praktycznie identyczną sukienkę
jak jedna z dziewczyn na weselu, a tak moja była unikatowa :P)
Mam zdjęcia fryzury próbnej z poprzedniego wieczoru - kiepskie światło,
ale lepsze takie niż żadne :P
Dodatkowo miałam wpięte dwa kwiatki zakrywające gumkę :)
Czesała mnie siostra - zdolniacha! :)



Nie mogę się doczekać naszego cudownego dnia
- dokładnie od dzisiaj pozostało 8 miesięcy (243 dni!) :) 

1 komentarz: