poniedziałek, 7 października 2013

Sukienkowe nowości :)

Ostatnimi czasy wesel zarówno w mojej rodzinie
jak i również w rodzinie mojego narzeczonego nie brakuje.
A wiadomo - kobieta w jednej sukience wielu wesel nie obskoczy.
Tym oto sposobem musiałam odstawić w kąt ulubioną sukienkę z H&M (dorwaną w sh)
i w ramach zbliżającego się wesela rozejrzeć się za czymś nowym.
Zakupiona na vinted sukienka w groszki okazała się za mała
(wystawiłam ją ponownie - KLIK) a ja szukałam dalej.

Już pierwszego dnia natrafiłam na wyprzedaży w małym sklepiku na śliczną sukienkę.
Wahałam się czy ją zakupić, jednak skusiła mnie niewygórowana cena oraz to,
że idealnie na mnie leżała
(stwierdziłam, że lepiej brać co jest niż potem cały miesiąc bezskutecznie poszukiwać)

Sukienka jest łososiowa (aparat przekłamał kolor) z białymi dodatkami.
Na wysokości biustu posiada wycięcie, z tyłu natomiast śliczny suwak.





W niedługim czasie podczas jednej z wypraw do sh natrafiłam na kolejną sukienkę.
Z grubszego materiału, jednak moim zdaniem mniej elegancką.
Kupiłam ją bez zastanowienia wiedząc że sukienek w szafie mam braki i na pewno przyda się nie raz.




Jak widać krój mają praktycznie identyczny.
I tak się zastanawiam którą założyć i w jakim zestawieniu.
Wesele jest już w tą sobotę (12 października).
Pokazałam czym obecnie dysponuję, ale może chcecie zobaczyć sukienki w zestawie?
(tak poglądowo, by łatwiej było coś doradzić?) :)


4 komentarze:

  1. piękne sukieneczki w moim ulubionym kroju, a czerwona taka to moje marzenie!
    tylko troszkę pokosmacona, maszynka do golenia fajnie się tego pozbędzie tylko uważaj żeby dziur nie porobic ja jestem do tego zdolna :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Łososiowa, w czerwonej na zdjęciach przyćmisz pannę młodą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodałam obie sukienki w zestawach :)
      Może łatwiej będzie ocenić :)

      Usuń