poniedziałek, 15 października 2012

Mięta, krem i złoto :)

Weekend minął niesamowicie szybko - szkoda, że trwał tak krótko.
Moja szafa wzbogaciła się o kilka nowych rzeczy po wizycie na targu,
ale o tym w kolejnych postach.
Pogoda nareszcie się poprawiła i od wczoraj jest cieplej i słonecznie.
Szkoda tylko, że zamiast spaceru trzeba wybrać liczenie projektu :)
A dzisiaj zestaw - w końcu dawno nic nie było :)
Macie okazję zobaczyć sweterek, który dostałam w spadku od siostry.
Mam go od roku, ale premierę ma dopiero teraz - wcześniej nie miałam na niego pomysłu :)







T-shirt: Atmosphere (sh)
Sweterek: H&M (sh)
Spodnie: Terranoova
Jazzówki: no name
Torebka: no name (sh)

Zapowiedzi notek i inne informacje znajdziecie na moim face:
KLIK
Zachęcam do polubienia, będzie mi miło :)
A na drugim blogu poza modą, również trochę prywaty :D

14 komentarzy:

  1. Piękny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Winki-wonka ma grzyweczkę na boczek ;) so cute ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo skromnie, ale za to jak efektownie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebka jest zachwycająca :)
    Ciekawie połaczyłas kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się sweterek,
    torebka też :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hi dear!
    Love so much you're blog, I follow u!

    My name in GFC is: sexy_paige_cucu.

    Hope u follow back!
    Lot of kisses.
    http://universeofmyshoes.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  7. torebka ma rewelacyjne połączenie kolorów. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Torebka i sweterek cudowne :)

    OdpowiedzUsuń