czwartek, 25 października 2012

Zakupy kosmetyczne i New Yorker :)

Słoneczna jesień jednak chyba już odeszła, ponieważ obecnie pogoda pozostawia wiele do życzeń. Rano temperatura wynosi niewiele powyżej zera i w dodatku jest pochmurno.
Dzisiaj po zajęciach zaczynam weekend, ale będzie on pracowity.
Mam kilka spraw do załatwienia i projektów do policzenia. 
Mam nadzieję, że plan uda się wypełnić.
A dzisiaj dwie nowości kosmetyczne, które zamierzam przetestować
oraz nowa spódniczka z New Yorkera, którą zakupiła mi siostra :)







Zapowiedzi notek i inne informacje znajdziecie na moim face:
KLIK
Zachęcam do polubienia, będzie mi miło :)

9 komentarzy:

  1. Też używałam, kiedyś tego tuszu. Jest w miarę spoko, ale wolę coś mocniejszego i bardziej trwałego.
    Spudniczka mi się podoba ! szczególnie kolor *_*

    +zapraszam na nową notkę. Będzie miło, jak wbijesz <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie tusz większego wrażenia na mnie nie wywarł, zobaczymy jak będzie dalej

      Usuń
  2. jak wypróbujesz to timotei 2w1 to napisz recenzję, jestem ciekawa jak się sprawdza, ja nie jestem przekonana do produktów typu 2w1 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też nie dawno skusiłam się na szampon plus odżywka z tej samem serii - można wypróbować, ale szału nie ma i już drugi raz nie kupię ;)
    Ale ciekawa jestem Twojej opinii o tym tuszu :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zastanawiałam się właśnie nad tym szamponem, więc czekam na recenzję ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. o! też chciałam kupić ten tusz :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Z essence używałam I love extreme i byłam zadowolona.

    OdpowiedzUsuń