wtorek, 9 października 2012

Nokia Asha 201

Wspominałam ostatnio, że dostałam jeszcze jeden prezent :)
Część kosztów pokryłam sama, druga część jest prezentem.
Potrzebowałam drugiego telefonu, gdyż mój stary po kilkunastu latach odmówił współpracy :D
Mam nadzieję, że wyboru żałować nie będę :)
A co u mnie? 
Powrót do studenckiego miasta przyniósł wiele nowego, w związku z czym próbuję jakoś ogarnąć czas wolny.
Spotkania ze znajomymi, zakupy, uczelnia, gotowanie itd - milion spraw, ale staram się wypracować sobie jakiś rytm, chociaż nie jest to łatwe :D
Zwłaszcza w środy, gdy zajęcia mam od 8:30 do 20:30 z pojedynczymi przerwami :P
A poniżej zdjęcia telefonu, który wybrałam :D
Nokia Asha 201 :)






Zapowiedzi notek i inne informacje znajdziecie na moim face:
KLIK
Zachęcam do polubienia, będzie mi miło :)
A na drugim blogu poza modą, również trochę prywaty :D

9 komentarzy:

  1. Też muszę sobie wypracować jakiś plan i rytm dnia, bo nic nie ogarniam ostatnio! :)
    Śliczny ten telefon! :D
    Pozdrawiam gorąco! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie wygląda, biały śliczny, ale chyba zielony bym wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety w Pl dostępne są chyba tylko czarne, białe i różowe, przynajmniej ja po przeszukaniu miliona sklepów stacjonarnych, online i allegro, nie spotkałam się z innymi wersjami poza właśnie czarną, białą i różową.

      Usuń
  3. ale świetny telefon !!!
    podobny do mojego ale Ty masz już lepszą wersję :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Przydałaby mi się taka recenzja trochę wcześniej, kiedy wymieniałam telefon...

    Świetną masz ksywkę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Marzy mi się ta nokia, ale póki co zadowalam się swoją starą, chociaż wygląda jak nowa a już trochę ma. Jakby ktos sprawił mi taki prezent, wcale bym sie nie pogniewała :)

    OdpowiedzUsuń