poniedziałek, 9 lipca 2012

Evershine - lakier do paznokci :]


Pogoda nad polskim morzem jest bardzo zmienna.
Dzisiaj na zmianę świeci słońce i pada deszcz.
W pracę już się wdrożyłam i idzie mi coraz lepiej, z czego jestem zadowolona.
W dodatku w sobotę z moim K. mieliśmy rocznicę – 3 lata razem :)
Szkoda, że dzieli nas taka odległość, ponieważ bardzo się już stęskniłam.
Dzisiaj będzie wpis typowo lakierowy :)
Lakier pożyczony od siostry – zamówiony na allegro :)
Kolor ma piękny, szkoda tylko, że akurat ten kolor ciężko później zmyć i niestety odbarwia płytkę.







PS. Promocja w sklepie internetowym na buciki: KLIK



I dla tych, którzy chcą być na bieżąco z tym, co się dzieje u mnie - mój face:
KLIK
Zachęcam do polubienia, będzie mi miło :)
Zapraszam również na mojego pingera,
gdzie poza wpisami modowymi pojawiają się również notki z życia prywatnego:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz