czwartek, 12 lipca 2012

Kosmetycznie :)

Dzisiaj mija dziesiąty już dzień od czasu, gdy tu przyjechałam.
Zaklimatyzowałam się w miarę możliwości, chociaż wiadomo tęsknię za wszystkim.
Tak się zastanawiam czy któraś z Was wybiera się nad polskie morze w wakacje?
A może zawitacie też do Jastarni? :)
Dzisiaj w poście pokazuje kosmetyczne zakupy dokonane z myślą o wyjeździe.
Niektóre produkty znam dobrze, a niektóre będę dopiero testować.
Recenzje mam nadzieję też pojawią się w niedługim czasie :)
PS. Chcecie zobaczyć jak wyglądałam na weselu?? :D







I dla tych, którzy chcą być na bieżąco z tym, co się dzieje u mnie - mój face:
KLIK
Zachęcam do polubienia, będzie mi miło :)
Zapraszam również na mojego pingera,
gdzie poza wpisami modowymi pojawiają się również notki z życia prywatnego:



8 komentarzy:

  1. uwielbiam ten dezodorat z Rexony :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja chce zobaczyc jak wygladasz na weseluu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jasne! Wrzucaj fotki z wesela ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja używam plastrów z woskiem z joanny, świetnie się sprawdzają, więc może też spróbuję tego balsamu. Pewnie, pokazuj się co włożyłaś na wesele ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę zainwestować w ten balsam po opalaniu. ;)

    http://sufferignorance.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Such a great post!
    Happy to have found your blog. Glaldly follow you via gfc and bloglovin!
    Hope you can follow me too on both!

    Lots of love,

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  7. uzywałam tego balsamu bardzo dobrze się sprawdził ;)

    http://joannaandcosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi sie!
    obserwuje i licze na rewanz :)

    OdpowiedzUsuń