poniedziałek, 2 lipca 2012

Pakowanie

Weekend zleciał szybko, wesele było bardzo udane.
Zdjęcia od fotografa będę za jakiś miesiąc, ale mam kilka przed domem, więc zobaczycie w najbliższym czasie jak wyglądałam.
Dzisiaj wyjeżdżam na 2 miesiące do wakacyjnej pracy, więc muszę sobie wszystko przygotować.
Na razie nie zdradzę Wam gdzie mnie będzie można spotkać :)
Wszystko w swoim czasie :)
Obecnie wszystko wygląda tak jak na poniższych zdjęciach.
Dobrze, że w pakowaniu pomaga siostra (http://poisoneddreams.pinger.pl/)
PS. K. zakupił mi internet mobilny do laptopa, a materiału mam jeszcze na kilka dobrych notek,
więc mam nadzieję, że będziecie mnie nadal czytać :)





I dla tych, którzy chcą być na bieżąco z tym, co się dzieje u mnie - mój face:
KLIK
Zachęcam do polubienia, będzie mi miło :)
Zapraszam również na mojego pingera,
gdzie poza wpisami modowymi pojawiają się również notki z życia prywatnego:
 
 

2 komentarze:

  1. Mnie też za jakiś tydzień czeka pakowanie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie pakowanie czeka za dwa tygodnie, ale wolę się pakować niż rozpakowywać ^^ w takim razie życzę miłego pakowania :)

    OdpowiedzUsuń