sobota, 21 lipca 2012

Weselna fryzura :)

Czasami natłok pracy sprawia, że nie mam czasu na nic.
W wolnych chwilach staram się jak najwięcej odpoczywać.
Notka miała pojawić się już wcześniej, jednak pracowity tydzień skutecznie to utrudnił.
Wczoraj za to wybrałam się na wycieczkę do Redy, do siostry mojego K.
Przywiozła mi z domu 2 pary spodni, bo pogoda nadal jest fatalna.
Lipiec nas nie rozpieszcza i aż chce się rzec „Piękną mamy jesień tego lata”.
Na zmianę świeci słońce i pada deszcze i tak calutki dzień.
A dzisiaj obiecane zdjęcia fryzury weselnej wykonanej przez moją siostrę :)






I dla tych, którzy chcą być na bieżąco z tym, co się dzieje u mnie - mój face:
KLIK
Zachęcam do polubienia, będzie mi miło :)
Zapraszam również na mojego pingera,
gdzie poza wpisami modowymi pojawiają się również notki z życia prywatnego:



5 komentarzy: