sobota, 8 października 2011

Nowości i przymierzalnia H&M

Studia skutecznie zabierają mi wolny czas, mimo to nie zapominam o blogu.
Rzadziej mam okazję dodawać jakieś zestawy, dlatego częściej możecie mnie poczytać na pingerze :)
Z racji tego, że robi się coraz chłodniej wybrałam się na jesienne zakupy.
Kupiłam buty, które mam nadzieję nie będą mi przemakać.
Dodatkowo kolczyki i lakiery.
Teraz rozglądam się za ciepłymi swetrami i kardiganami.
W przyszłym tygodniu wybiorę się do Reserved. 
Muszę poszukać czegoś fajnego i zrealizować mój bon na 50 zł, który otrzymałam 
(link do stronki gdzie można dostać taki bon z prawej strony ;p)
W H&M przymierzałam ostatnio dwa sweterki.
Chętnie bym sobie takie sprawiła, jednak cena nie zachęca, zwłaszcza że bardzo ciepłe one nie były.
Może jak je przecenią skuszę się na któryś z nich, o ile zostanie coś w moim rozmiarze :)

1. Kolczyki pawie piórka (targ) - 5 zł

2. Lakiery po 4 zł (targ)

3. Buty (targ) 45 zł





4. Sweter H&M 59,90
Legginsy H&M 59,90

5. Sweter H&M 69,90
Spodnie H&M 79,90

Zapraszam na mojego pingera,
gdzie znajdziecie notki niepublikowane tutaj:

23 komentarze:

  1. Sweterek z sarenką jest cudowny!!!! A poza tym mam ten sam żółty lakier i musisz być przygotowana na to, że jest strasznie nietrwały - bardzo odpryskuje (w przeciwieństwie do lakierów firmy Safari). Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. kolczyki to moje must have, są świetne! Piękne botki i sweterek z bambim ;> ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zakupy - ostatni sweterek cudowny :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. butki bardzo ładne i ciekawy kolorek lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale ten zolty lakier musi byc ladniutki;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne buty kupiłaś:)) A masz może formspringa?

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne.

    Zapraszam do mnie: www.vacuumshadow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się sweterek z Bambi :D Słodki jest

    OdpowiedzUsuń
  9. cute shoes!




    xoxo from rome
    K.
    http://kcomekarolina.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy 8 października 2011 16:35 Nie posiadam formspringa, ponieważ nie widzę takiej potrzeby :) Jeśli masz jakieś pytania, zawsze możesz zadać je tutaj :) Po to właśnie istnieje możliwość komentowania dla niezalogowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ładne te kolczyki :) i swetry z h&m-u są niewarte swojej ceny- ich jakość jest b.słaba...

    OdpowiedzUsuń
  12. Lady Flower Kochana właśnie przekonałam się o jego nietrwałości i odpryskiwaniu. Chyba dawno nie natrafiłam na lakier, który tak szybko odpryskuje. Dosłownie odpada mi kawałkami. Ale muszę dodać, że moja siostra kupiła identyczny i jak na razie nie narzeka ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Butki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo podoba mi sie ten sweterek z ostatniej fotki, jest przecudny! <3
    zapraszam do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie świetne rzeczy!
    Dawno mnie tu nie było : )

    OdpowiedzUsuń
  16. mam takie same kolczyki :).
    a w sewterku w reniferka się zakochałam <3!

    OdpowiedzUsuń
  17. podobaja mi sie takie kolczyki ;)
    2 zestaw super ! ten sweterek jest przeuroczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. buty i lakier świetne ;) mam nadzieję że obie rzeczy są dobrej jakości i będą Ci służyć :)

    a ten sweterek z Bambi - coś fantastycznego, chyba w niega zainwestuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. dziękuje ślicznie :) cudowne masz te butiki i za taka cenę, aż niewiarygodne :) a drugi sweterek jest prześliczny, bardzo Ci pasuje!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. aaa! cuda a nie kolczyki... sama marzę o takich!

    OdpowiedzUsuń