czwartek, 13 października 2011

Reserved

Pogoda za oknem nie pozwala na zrobienie zdjęć nowych zestawów.
Codziennie pada i wieje, w dodatku temperatura utrzymuje się na niskim poziomie.
Typowa jesień już trwa i będzie coraz chłodniej.
Rozglądam się w związku z tym ze ciepłą kurtką i ciepłymi sweterkami.
Już dawno otrzymałam bon prezentowy do Reserved, ale nadal na nic się nie zdecydowałam.
(Bon możecie otrzymać logując się tutaj. Nic nie tracicie, a ja zbieram już punkty na 2 bon)
W sklepie można znaleźć wiele naprawdę bardzo fajnych ciuszków.
Ale jak to ja mam problem, ponieważ noszę rozmiar 32, który w sklepie pojawia się bardzo rzadko.
Noszę również rozmiar dziecięcy, ale ciuszki na 11-12 lat(152) są za małe, na 13 lat (164) za duże :D
Tak więc ciągle szukam, ponieważ szkoda, by bon się zmarnował.
Ostatnio będą w Reserved przymierzyłam kilka rzeczy :)

1. Sweter 79,99

2. Kurtka 149,90

3. Bluzka 59,99

Zapraszam na mojego pingera,
gdzie znajdziecie notki niepublikowane tutaj, dotyczące mojego życia:

12 komentarzy:

  1. współczuje problemu ze znalezieniem odpowiedniego rozmiaru :) ten ostatni sweterek jest bardzo ładny

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwszy sweterek jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bluzeczka z ostatniego zdjecia cudna, kocham bufki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. no tak, bycie chudszym to czasem większy problem niż bycie 'większym' ;) ale mam nadzieję że coś znajdziesz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta bluzka jest bardzo ładna.;)
    Zapraszam do mnie i przy okazji na stronę:
    http://www.amerykanini.dbv.pl/news.php

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne zakupy :) zapraszam do mnie:pastelova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń