czwartek, 4 kwietnia 2013

Loompex - internetowy sh

Działanie pingera doprowadza mnie do szału
i coraz bardziej zastanawiam się nad emigracją na blogspot.
Problemy ciągną się od ponad 1,5 roku i jak widać na poprawę się nie zanosi :( Grr!
Kiedyś pisałam Wam o wygranym bonie na 50 zł do loompexu 
i dzisiaj chcę Wam pokazać na co go wykorzystałam.
Bon miał krótką ważność i nic interesującego w moim rozmiarze się nie pojawiało,
więc skorzystała moja mama. Kurtka i t-shirt na pewno dobrze jej będą służyć
(kurtkę wzięłabym chętnie dla siebie, ale jest za duża jakieś 2 rozmiary - ahh to moje xxs/xs).
Dla siebie wzięłam zwykły t-shirt w gwiazdki - jest długi, więc nerki nie będą na wierzchu :P 
 
1. Kurtka dla mamy (Fishbone)



 2. T-shirt dla mamy (In Linea)


 3. T-shirt dla mnie (Yfk)



4 komentarze:

  1. jeżeli chcesz mogę Ci z 10kg oddać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka wspaniała Kurtka.; D
    Szkoda , że wiosny nie widać.; /
    Też już muszę się wybrać na zakupy.; )
    Obserwujemy ?? Czekam na odpowiedź.: )
    Pozdrawiam !! < 3

    OdpowiedzUsuń