piątek, 29 marca 2013

"Nowe oblicze Greya" E. L. James - recenzja

Opis książki

Ich przypadkowe spotkanie dało początek fali namiętności, która z czasem wcale nie osłabła. Wspólna codzienność okazała się nie lada wyzwaniem,
któremu Anastasia i Christian dzielnie stawiają czoła w imię łączącego ich uczucia.
Kochankowie wciąż dryfują po wzburzonym morzu uczuć,
targani namiętnością i rozterkami, niepewni tego, co zgotuje im los.
Czy najbardziej poruszająca historia miłosna tego roku zakończy się happy endem?
A może piękny sen przerwie były szef Any, Jack Hyde,
który poprzysiągł zemsty i cierpliwie czeka na swoją szansę?

Moja opinia

Nadszedł czas, by w końcu napisać co sądzę o ostatniej części tej trylogii.
Przeczytałam ją chętnie biorąc pod uwagę zakończenie z poprzedniej części.
Uważam, że trzecia część była równie dobra jak poprzednia.
Minus za przewidywalne zakończenie, aczkolwiek tutaj działo się wiele.
Dowiadujemy się dużo o życiu Szarego, a Ana zamienia się
ze strachliwej studentki w pełną seksapilu kobietę.
Jest kilka zwrotów akcji, które zaskakują.
Muszę się również przyznać, że w obliczu niektórych scen
co bardziej wrażliwi czytelnicy mogą uronić kilka łez (co zdarzyło się i mi).
Po przeczytaniu całej trylogii mimo wszystko nie żałuję, że po nią sięgnęłam.
W końcu budzi ona tyle emocji, że warto na własnej skórze przekonać się o co tyle zamętu.
Nie do końca czuję się usatysfakcjonowana - tak jakby w tej całości czegoś mi zabrakło
- choć ciężko stwierdzić czego.
Mimo to bardzo jestem ciekawa ekranizacji, chociażby z faktu
jak też zostaną przedstawione sceny seksu oraz kto zagra główne role :) 


1 komentarz: