piątek, 6 września 2013

Czytadła :)

Sprawa ma się tak, że zaległości mam niesamowicie dużo
- co z kolei oznacza dużo wpisów do dodania :)
Nadrobię cały wakacyjny czas teraz :P

Z informacji bieżących wczoraj stanęłam na wadze i NARESZCIE dobijam do 45 kg :)
Waga wskazała dokładnie 49,9 kg :)
Do takiego stanu dążyłam - teraz żeby tylko nie schudnąć :P
Z kolei ta sytuacja sprawiła, że musiałam zrobić porządki w szafie,
także szykuje się wyprzedaż ciuchów i dodatków :)

A dzisiaj po raz ostatni książki zakupione nad morzem :)
I tu znów muszę się ogarnąć i przygotować zaległe recenzje tych przeczytanych :P


 Poniższą przeczytałam i polecam z całego serca :)



A tutaj książki "4in1" :)
Po 7,70 zł szkoda było nie kupić :)




Z tej "czwórki" przeczytałam już "Pamiętasz mnie?" Sophie Kinsella :)
Co o niej sądzę dowiecie się niebawem :)




PS. A na bieżąco jestem tutaj,
więc jak ktoś ma ochotę zachęcam do polubienia :)
KLIK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz