piątek, 25 stycznia 2013

Wygrałam! :)

Nie pamiętam czy kiedykolwiek do tej pory zdarzyła mi się tak długa nieobecność.
Niestety czasem w pierwszej kolejności trzeba zająć się studiami i zaliczaniem egzaminów.
Ale chyba nawet nikt nie zauważył mojej nieobecności ;P
Nie tak dawno udało mi się wygrać w dwóch konkursach na facebook,
ale nagrody dotarły dopiero w tym tygodniu.
Oczywiście nie wystarczyło się tylko zgłosić -
trzeba było wykonać odpowiednie zadania dotyczące stworzenia czegoś kreatywnego i odpowiedzenia na pytania :)
Tuż przed samymi świętami wygrałam w konkursie Grycan kawę, bon oraz pendrive :)




Na początku stycznia w konkursie Butiku wygrałam spódniczkę :)
Szkoda, że jest za duża, ale mniejszego rozmiaru nie było.
Pozostaje mi więc tylko jej zmniejszenie :)




A teraz mała prośba do Was :)
Jeśli ktoś ma konto na szafa.pl to bardzo proszę o głosik :)
Będę bardzo wdzięczna :)

5 komentarzy: