środa, 7 marca 2012

Zestaw z ciepłą bluzą :)

Dziewczyny zgłaszajcie się do konkursu! :)
Bon na 40 zł na biżuterię czeka! :)
Zgłaszać się można do 11 marca (niedziela) :)
KLIK

A dzisiaj przygotowałam dla Was zestaw.
Czekał sobie na swoją kolej w folderze, a ja całkiem o nim zapomniałam.
Mroźne dni minęły już dawno z czego niesamowicie się cieszę, a zdjęcia pochodzą właśnie z takiego czasu.
Bluzę jak pamiętacie dostałam od siostry i stała się moją ulubioną.
Jest mega ciepła i miła w dotyku.
Obecnie powędrowała już w głębsze zakamarki szafy, ponieważ przy temperaturze w granicach 0 stopni jest w niej po prostu za gorąco ;p







Bluza: no name (prezent)
Spodnie: Cubus
Kozaki: Bless (targ)
Kolczyki: no name (siostry)

Zapraszam na mojego pingera,
gdzie znajdziecie notki niepublikowane tutaj:

14 komentarzy:

  1. kochana niedługo wiosna ... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, dlatego właśnie musiałam w końcu dodać ten zestaw żeby nie odszedł w zapomnienie, albo żeby nie dodawać go przy plus 10 na zewnątrz - obecnie u mnie -5 więc jeszcze nie tak wiosennie :) Ponadto napisałam w notce, że bluza powędrowała już na tył szafy ;p

      Usuń
  2. Bluza całkiem ładna, ale buty niestety całkowicie do niej nie są dobrane! Nie podoba mi się ten zestaw, trochę jak dla dziewczynki z pierwszej gimnazjum ! Oczywiście, od razu uprzedzam, że nie chce Cię w żaden sposób urazić, po prostu wyrażam swoją opinię na temat tego zestawu ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że wyrażasz swoją szczerą opinię, ponieważ na takich mi zależy :) Wiem, że przez bluzę zestaw faktycznie zyskuje wyglądu gimnazjalistki, ale mi to nie przeszkadza, tym bardziej że czasem lubię założyć coś bardziej odmiennego, a przy mrozach -30 stopni już nawet postacie z kreskówek mi nie przeszkadzają. A buty cóż - są to jedyne buty zimowe, które posiadam więc raczej innych przy śniegu nie byłabym w stanie założyć, a zestaw został odtworzony w faktycznym stanie jak wyszłam. A chyba nie chodzi o to, przynajmniej w moich stylizacjach, żeby tworzyć coś w czym w życiu bym nie wyszła :) Chętnie dowiem się jakie inne buty proponujesz na mrozy i śnieg :)

      Usuń
  3. mam też taką jedną i ubieram ją zawsze na kuligi, albo do zasypanego śniegiem lasu :) tylko buty mi tutaj do niej nie pasują, są zbyt 'eleganckie' czy kobiece, jeśli wiesz, o co mi chodzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o buty to tak jak pisałam wyżej - są to jedyne zimowe buty, które posiadam, więc wyboru raczej nie było :) Zwłaszcza przy śniegu i prawie -30 stopniach :P

      Usuń
  4. Nie podoba mi się ten zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  5. słodka bluza chociaż rzeczywiście zestaw najzwyklejszy z najzwyklejszych.

    OdpowiedzUsuń