sobota, 29 września 2012

Wygrane :)

Po powrocie znad morza w domu czekały na mnie dwie paczuszki :)
Pierwsza z nich to wygrana w konkursie u Eli.
Miałam już żel pod prysznic tej firmy i byłam bardzo zadowolona,
więc nie mogę się doczekać aż przetestuje nowe zapachy i nowe kosmetyki :)
Druga paczuszka pochodziła z internetowego loompexu -
sklepu, który zapewne zna niejedna z Was :)
Bon w wysokości 50 zł wygrałam właśnie na blogu sklepu loompex :)
A więc do rzeczy :)





Zapowiedzi notek i inne informacje znajdziecie na moim face:
KLIK
Zachęcam do polubienia, będzie mi miło :)
A na drugim blogu poza modą, również trochę prywaty :D


14 komentarzy:

  1. Koszula jeansowa jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oo masz tutaj bloga..:)
    ja dzisiaj załozyłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Kochana! :D
    Kosmetyki fajne, koszula jeansowa jeszcze lepsza! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. The Jeans Blouse is so nice!!! Lovely!!! Many Greets Jeannette

    http://rimanerenellamemoria.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialna koszula! i gratuluję wygranej! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie jeszcze nigdy nie udało się wygrać :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Absolutely great post :)


    Kisses,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń