piątek, 17 sierpnia 2012

Jumpy nr 161

Dzisiaj mimo pochmurnego nieba rano w końcu się rozpogodziło i świeci słońce.
Pracy mam dość dużo, ponieważ sezon dobiega końca.
Coraz bliżej do powrotu do domku.
Być może za 2 tygodnie o tej porze będę szykować się do wyjazdu :)
A dzisiaj wrzosowy lakier do paznokci.
Przynajmniej tak myślę, że to wrzosowy :P
I moje paznokcie :)





I dla tych, którzy chcą być na bieżąco z tym, co się dzieje u mnie - mój face:
KLIK
Zachęcam do polubienia, będzie mi miło :)
Zapraszam również na mojego pingera,
gdzie poza wpisami modowymi pojawiają się również notki z życia prywatnego:

Oraz informacja dla polujących na okazje :)
Promocje nadal trwają:
KLIK







5 komentarzy:

  1. Ale śliczny kolor!

    http://lilianka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. firma ma piękne kolory ale z trwałością juz nie jest tak dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. niezle promocje bucikow;))
    moze skorzystam;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam przyjemności pomalowania paznokci tym lakierem :)

    OdpowiedzUsuń