sobota, 21 stycznia 2012

T-shirty i bluza

Siostra przywiozła mi ze swojego wyjazdu prezent w postaci czarnej bluzy z rysunkiem z jakiejś kreskówki.
W końcu w każdym z nas jest troszkę z dziecka :)
Bluza posiada dwie kieszenie, ocieplany kaptur i pomponiki.
Na zimowe dni jest idealna, dlatego prezent jest jak bardziej trafiony.
Cieszę się tym bardziej, że od dawna przymierzałam się do zakupu bluzy z kieszeniami i futerkiem w kapturze :)
Dodatkowo w mojej szafie znalazły się też dwa t-shirty :)
Wyznaję zasadę, że t-shirtów nigdy za wiele, ponieważ pasują do spodni, szortów, legginsów, spódniczek, sweterków i marynarek :)

PS. Czekam jeszcze na trzy przesyłki i już chciałabym je mieć u siebie :)
Buciki wylicytowane na all, biżuteria z hurtowni internetowej oraz kosmetyki firmy Mariza :)









Zapraszam na mojego pingera,
gdzie znajdziecie notki niepublikowane tutaj:
Ewentualnie zachęcam do polubienia na face - będziecie na bieżąco z nowościami :)

19 komentarzy:

  1. bardzo podobają mi się te białe koszulki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubie ubrania z postaciami z bajek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochalam sie w tej Twojej bluzie! Swietna jest! Szukam juz dlugi czas wlasnie takiej, wkladanej przez glowe z futerkiem i pomponikami, ale jeszcze nie znalazlam TEJ swojej :D. A ta jest piekna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna bluza, musi być mega wygodna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. HA!!! Jestem setną obserwującą tego bloga :D Szkoda, że nie jest z tej okazji przewidziana jakaś nagroda ;p
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fantastyczna ta białka koszulka ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję! :)

    Koszulki są świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  8. mega bluza

    zapraszam, u mnie NN
    bedzie mi niezmiernie milo jesli dodasz do obserwowanych :)
    http://agatacia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. bluza genialna;d Też jest posiadaczką bluzy z takim kapturkiem :D świetne są :D! i są wygodne ;p Ogólnie ciekawie i sympatycznie prowadzisz swojego bloga, na pewno zajrzę tutaj jeszcze nie raz ;p obserwuję !;p a jak znajdziesz wolną chwilkę zapraszam do siebie;p

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna bluza i piękne t-shirty :)

    OdpowiedzUsuń